Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bedankt!

ik heb de laatste tijd al vaker ccleaner het register laten opruimen, maar heb het net weer gedaan. na één keer scannen en herstellen, werden er geen fouten meer gevonden.

en nu?

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

dat durf ik niet zo goed. heb, zoals ik al schreef, eerder het register opgeruimd met ccleaner, maar de pc is nog nooit sinds het probleem begon, normaal opgestart.

Geplaatst:

OK. Laat de pc dan aan staan en doe eerst het volgende.

Open het opdrachtprompt als administrator.

Typ sfc /scannow en druk enter.

Alle systeembestanden zullen nu gecontroleerd worden op fouten en indien mogelijk hersteld.

Deze scan kan een tijdje duren.

Laat na afloop maar weten wat het resultaat van de scan is geweest.

Geplaatst:

euh...stomme vraag, maar hoe doe je dat? opdrachtprompt openen als administrator? ik ben nu aangemeld als user en als ik, via start => afmelden naar een andere gebruiker wil, zie ik die niet. of moet ik daar niet zijn?

Geplaatst:

Je kan het opdrachtpromptvenster als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Alle programma's, klik op Bureau-accessoires en klik vervolgens op Opdrachtprompt.

Geplaatst:

als ik dat doe opent er een zwart venster en daar staat de volgende tekst:

c:\documents and settings\userss> en dan kan ik daar wat achter zetten. moet ik daar dat sfc/scannow typen?

Geplaatst:

na dat gedaan te hebben stopt de scan al heel gauw en krijg ik de mededeling dat:

bestanden die voor een goede werking van windows nodig zijn, moeten worden gekopieerd naar de map DLL Cache.

daarna wordt gevraagd om de cd-rom met windosw XP proffesional te plaatsen.

die cd-rom heb ik niet. betekend dit dat de computer niet meer normaal kan werken?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.