Ga naar inhoud

opstartprobleem

Stilste

Aanbevolen berichten

ik zal eens rondvragen. maar zonder die cd gaat het probleem dus niet over? wel raar, aangezien mijn computer op zich goed draait, alleen niet met opstarten, maar als hij eenmaal weer aan de praat is, doet hij alles gewoon zoals het zou moeten. enige idee hoe dat kan?

in ieder geval al heel erg bedankt voor alle hulp!

---------- Post toegevoegd om 17:40 ---------- Vorige post was om 17:38 ----------

als ik trouwens op annuleren druk bij de vraag om die cd te plaatsen krijg ik de opmerking dat als ik het annuleer, ik mogelijk de cd-rom later nog zal moeten plaatsen en en ik zeker weet of ik dit bestand wil overslaan. kan ik daar op 'ja' drukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

oke, dan ga ik wanhopig op zoek naar een cd. als ik die gevonden heb zal ik nogmaals die scan laten uitvoeren via opdrachtpropt. ik zal dan laten weten of het opgelost is. mocht dat niet lukken, de cd of de scan, is het dan einde oefening voor deze computer of is er nog een andere mogelijke oplossing?

alvast heel erg bedankt voor alle moeite en hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt in je eerste bericht dat je deze pc van je ouders hebt gekregen. Hebben die dan de installatiecd niet (meer)?

Als iemand een exemplaar heeft maar zijn serienummer niet wil geven, kan je die geruststellen. Je hebt geen serienummer of keycode nodig om de herstelling te doen die wij op het oog hebben.

Geef maar een seintje als je een cd hebt; dan gaan gewoon verder waar we gebleven waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 4 weken later...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.