Ga naar inhoud

opstartprobleem

Stilste

Aanbevolen berichten

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat heb je nu juist gedaan?

De pc opgestart met de installatiecd, naar de herstelconsole gegaan en sfc /scannow ingegeven?

Als je geen meldingen krijgt, wil dit zeggen dat alles in orde is of dat alles in orde gemaakt is zonder dar er manuele tussenkomst nodig was.

Je mag nu de cd uit de lade halen en de pc normaal laten opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net niet de pc opgestart met de cd, ik heb de pc al weken niet meer afgesloten, omdat hij dan moeilijk gaat doen. ik heb hem dus via opdracht promt laten scannen, das eigenlijk alles. ik zal eens kijken of hij nu wel vanzelf weer goed opstart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik de pc opnieuw opstartte begon hij met dingen herstellen, via dll-files.com fixer

hij melde dat er 11 hives to optimize waren en windows major versions detected:5

daarna zei hij dat hij klaar was en de pc opnieuw ging opstarten en toen ging het weer mis. hij start op tot het lichtblauwe windows scherm, daarna krijg ik heel even het blauwe scherm met witte letters en daarna is mijn scherm gevuld met verticale lijnen in de kleuren rood, groen en zwart. daarna begint hij weer opnieuw met opstarten en begint het weer van voor af aan.

ik zit nu, via f8 in de veilige modus met netwerkmogelijkheden. dat is volgens mij wel een vooruitgang, want eerder kon ik niet via veilige modus werken en moest ik (via f8) terug naar de laatst werkende bekende configuratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cd in de lade steken en de pc herstarten.

Zodra het logo verschijnt, begin je te tokkelen op de toets F11 of F12.

Dan kom je op een scherm waar je kan kiezen vanaf welk medium je wil opstarten.

Kies voor het cd/dvd station.

Je krijgt nu het installatiescherm voor windows en daar kies je voor herstelinstallatie en dan console.

Daar voer je dan de instructies uit van mijn vorig bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net 3 keer geprobeerd te doen wat je zei, maar ik kom niet op een scherm. ik heb eerst zowel op f11 als f12 gedrukt, daarna een keer alleen op f11 en daarna nog een keer alleen op f 12. maar er gebeurd niet, behalve dat de comp blijft opstarten tot het groen, rood zwarte scherm en weer overnieuw begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.