Ga naar inhoud

ppsjes en filmpjes

jopke

Aanbevolen berichten

Hallo,regelmatig krijg ik ppsjes en filmpjes van vrienden.

Soms staan er zeer veel namen aan wie die al gestuurd zijn.

Kan ik die namen verwijderen alvorens ik ze doorstuur?

Soms kan ik ze verwijderen door met mijn pijltje achter de

laatste regel te staan en dan backspace drukken,maar

meestal werkt dit niet.Is er een manier om die te verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jopke,

als je een gelezen e-mail wenst door te sturen klik je in je mailprogramma op 'doorsturen'.

Als het filmpje of de powerpoint in bijlage zit kan je het hele tekstveld blanco maken, waarna je er eventueel zelf wat (groetjes, uitleg, commentaar...) kan inzetten.

Klik dan op een willekeurige plaats in je tekstveld, doe dan CTRL + A...het ganse veld wordt nu blauw gemarkeerd...nu duw je op je delete-toets en het ganse veld is opgeruimd.

Geef je bestemmelingen steeds in het BCC-veld.

Wanneer er in het tekstveld (bijvoorbeeld) foto's zitten die je wil meesturen klik je links bovenaan in het tekstveld, zie kruisje op afbeelding hieronder.

Je houdt de linker muisknop ingedrukt, markeer de tekst + mailadressen die je wil verwijderen door je muis te bewegen (te 'slepen' over de tekst), waarna je op je Delete-toets duwt...alles wat in het blauw stond is nu verdwenen.

Zorg dat je de afbeeldingen niet in het blauw markeert, anders worden deze ook gewist.

Zo ruim je het tekstveld op en laat je enkel staan wat je wil doorsturen.

Iets te veel gewist ?...

Ga terug naar postvak IN, open de mail die je wil doorsturen en begin opnieuw.

post-20447-1417704340,5982_thumb.jpg

Veel mailplezier !...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kurt en Asus.Kurt ik bedoelde eigenlijk hetgene Asus heeft uitgelegd ( al die namen die er al opstaan van anderen naar waar het verstuurd werd).Bcc wist ik en gebruik ik zelf altiijd.

Hartelijk dank voor jullie snelle reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.