Ga naar inhoud

programma kapaza

zeerover

Aanbevolen berichten

Ik heb een advertensie staan op kapaza. Ik kan het programma op mijn pc zien maar wanneer ik mijn e-mail adres en ww inbreng gebeurt er niets. Wanneer ik die bewerkingen echter op een andere pc uitvoer geraak ik wel binnen.

Wat is de oorzaak ??? En hoe kan ik die fout verbeteren.

Alvast bedankt voor de info:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo zeerover,

als je via een andere pc wél kan inloggen op Kapaza ligt het probleem niet aan de site zelf, maar moeten we het wel degelijk op jouw pc zelf gaan zoeken...

Probeer eens om van op je eigen pc in te loggen bij Kapaza, maar deze keer met een andere browser dan diegene waar je gewoonlijk mee werkt.

Indien dat geen oplossing biedt : heb je je pc al eens opgekuist met Ccleaner ?...

Hoe je dat doet lees je hier : ( http://www.pc-helpforum.be/f259/ccleaner-computer-opruimen-28046/ ).

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus

Ik kan dus wel in loggen via google chrome.Ik kuis elke dag mijn pc op met CClaener. Maar wat is er dan aan de hand met IE. Ik werk liever met IE(uit mijn begin jaren waarschijnlijk) maar kan ik dan echt niets doen aan dat programma. Heb ik niet ergens gehoord dat er een nieuwe editie uitkomt? Mogelijk helpt het dan bij een updating.

groetjes:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag zeerover,

inderdaad, sedert vandaag is IE 9 vrijgegeven.

Welke versie van IE heb je nu op je systeem staan ?...

Het feit dat je niet kan inloggen op Kapaza via IE heeft mogelijk te maken met het niet aanvaarden van cookies in Internet Explorer.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.