Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zondagmorgen kreeg ik het scherm van Windows te zien en daarna niks meer. Ik heb Windows dan maar herinstalleerd maar het resultaat is niet veel beter. Ik heb heleboel blauwe en roze vertikale lijnen en als ik met mijn muis ergens over ga, is het zicht helemaal weg. Ik heb wat gesurfd en ik vermoed dat het een fout kan zijn van het moederbord. Denken jullie dit ook ? Weet iemand wat ik moet doen ?

---------- Post toegevoegd om 13:47 ---------- Vorige post was om 13:44 ----------

Nu schiet het me te binnen dat ik wellicht het moederbord moet herinstalleren. Weet iemand hoe ik dit moet doen ? Het betreft een computer van medion en ik heb windows opnieuw herinstalleerd via de medion-cd

Geplaatst:

Hallo,

de drivers van Medion vind je terug via deze link.

Je hebt daarvoor je modelnummer of msn-nummer nodig.

Deze vind je terug op een sticker op je pc, zie bijlage.

post-20447-1417704342,8468_thumb.png

Probeer voor je begint met (her)installeren eens met een andere (in geval van laptop : externe) monitor aan je systeem te hangen om te kijken of dat een verandering oplevert.

Grtjs.

Geplaatst:

neen, dit heb ik niet geprobeerd maar ik begrijp daar eigenlijk het nut niet van in. Ik heb reeds 3 verschillende monitors aan de pc geplaatst (1 bij mij thuis en 1 bij mijn vader) en allen toonden ze die lijnen.

Wanneer ik windows herinstalleerde vanuit de cdrom, was het beeld ok maar als windows zich dan opent, is het miserie troef.

Geplaatst:

Hallo,

kan je in een volgend bericht een screen plaatsen van je apparaatbeheer ?...

Klik op start en typ dan in het zoekvenster : devmgmt.msc (je kan dit ook kopieren en plakken).

Grtjs.

Geplaatst:

Ja maar ik vind niet hoe ik deze drivers kan vinden. heb al verschillende progrs gedownload en op de site van medion gaan zoeken. ook op de cdrom van medion vind ik ze niet. ze moeten er toch wel opstaan ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.