Ga naar inhoud

[OPGELOST] vanwege browser geen XML bestanden openen

saucisse

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

volgens mij heeft dit niets te maken met je browser of met kladblok of degelijke.

ik denk eerder dat het xml bestand geen gegevens kan ophalen.

oplossing daarvoor kan zijn dat je het bestand in de map van je msn geschiedenis zet.

Die map moet normaal ergens op je pc staan, ik denk gewoon bij je documenten.

Plak daar het xml bestand in en open het dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de map van msn geschiedenis staat inderdaad in mijn documenten

wanneer ik die map opendoe krijg ik de verschillende personen van wie ik een gespreksgeschiedenis heb

Elke persoon staat als XML-bestand en het zijn deze die ik niet kan openen !!!

Heb er ook ene staan als RAR-bestand

ene krijg ik een beetje open in Word maar staat daar als :<To><User FriendlyName="janmyriam"/></To><Text Style="font-family:Rockwell; font-weight:bold; font-style:italic; color:#000080; ">zouden moeten een cmionette vinden,maar niks,enfin we zullen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow okey, nu snap ik hem, sorry even verkeerd begrepen.

Indien je dreamweaver hebt, moet je het daarmee even openen. Dat zal zeker moeten gaan.

Normaal kladblok ook dacht ik.

probeer anders eerst even kladblok te openen en dan via bestand-->openen... en daar je bestand zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

klik eens met uw rechter muis toest op dat xml bestand, kies dan vervolgens openen met en kiest u daar het kladblok indien deze er niet tussen staat gaat u naar programma kiezen en zoekt u daar naar het kladblok, nu zou u die xml files wel moeten kunnen openkrijgen en kunnen lezen. ik wacht af welk resultaat dit geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.