Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

In het overzicht en in de details kan je de temperatuur zien van de processor (cpu), de harde schijf en de grafische kaart (als er sensors op zitten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo tijl3,

neem eens dit topic door ivm temperaturen en de invloed van stof + aanzuiging koellucht bij een laptop.

In bijlage nog een actueel overzicht van de temperaturen van de laptop waar ik momenteel op werk, dit is een andere dan die in het topic uit mijn link hier boven.

post-20447-1417704346,4419_thumb.jpg

Als jouw laptop een jaar oud is, is het stofvrij maken geen overbodige luxe.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn laptop proberen te reinigen, amaai dat zit goed verstopt. Wat gesukkeld mijn toetsenbord werkte niet meer. Na lang zoeken God zij dank de fiche gevonden. Ik ga nu na hoe het met de temperatuur gaat en laat jullie dan iets weten.

Mvg,

Tijl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.