Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik WLM open en wil een bewerking doen, bv mail lezen, krijg ik steeds het bericht 'reageert niet'. Heb alles verwijdert en terug geïnstalleerd zonder goed resultaat. Heeft er iemand dit ook voor gehad? Wat is een oplossing. OS is Win 7 home premium, Pentium processor. Heeft dit soms iets te maken met mailadres van Telenet?

Dank

Geplaatst:

Heb op MS site gekeken en daar word vermeld dat er problemen zijn met update KB2454826. Heb geprobeerd of ik deze niet kon verwijderen wat niet ging. Het gebeurd dat plots de mail wel werkt maar kan ook plots blokkeerd. Het enige alternatief is een andere mail opzoeken.

Geplaatst:

Dag papadoc,

kan je de link plaatsen naar de site waar je dat bericht ivm update KB2454826 hebt gevonden ?...

Bij het verwijderen van de update, volgde je dan deze werkwijze ?...

Grtjs.

Geplaatst:

Kan je terug via herstelpunt tot voor het installeren van die update?

Wat je ook kan doen volgens die link is kijken of er een nieuwere versie is voor je grafische kaart.

Als je niet weet hoe dat moet, geef dan het merk en model en nummer door van je PC.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.