Ga naar inhoud

netwerkkaart

jannn

Aanbevolen berichten

allo

onlang heb ik van iemand een computer gekregen

het gaat hier om een maxdata (type weet ik niet, alleen weet ik dat hij niet van de nieuwste is)

ik heb eerst windows eens een keer geformateerd en dan de cd met de drivers er ingestoken omdat ik geen internet-verbinding had en bij deze computer ==> hardware ==> hardwarebeheer 2 gele vraagtekens zien staan heb, en jawel van de netwerkkaart zijn drivers waren niet geïnstalleerd.

ik start de pc opnieuw op maar internet werkt nog altijd niet, ik ga kijken bij hardwarebeheer en de drivers van de netwerkkaart zijn geinstalleerd maar er staat nog één vraagteken: ? pci simple communications-controller. dit is duidelijk dat het ook ook om de netwerkkaart gaat. na lang zoeken op forums voor een oplossing kom ik bij de conclusie dat ik nog andere drivers nodig heb.

Nu mijn vraag: welke drivers zijn dat want op de maxdata site kan ik niet de juiste vinden, en op de site van de netwerkkaart realtek : http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=6&PFid=6&Level=5&Conn=4&DownTypeID=3&GetDown=false#RTL8100B(L)/RTL8100C(L)/RTL8101L/RTL8139C(L)/RTL8139C(L)+/RTL8139D(L)/RTL8100(L)/RTL8130/RTL8139B(L) heb ik ze al gedownload.

mijn netwerkkaart :realtek RTC8139/810x family pci fast ethernet NIC

nu las ik onlangs dat je met driverwizard kon zien welke drivers je nodig hebt:

ik laat het programma starten en dan krijg je een link naar internet waar je kan zien welke drivers het best gepast zijn. ik sla dat bestand met die link op en wil dit op mn computer met internet bekijken. maar uit dit bestand kan ik niets maken

ik heb het even geupload en in de bijlage gestoken

misschien wil iemand hier eens naar kijken

dank bij voorbaat

jan

results.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.