Ga naar inhoud

ASROCK P4V800 moederbord


Aanbevolen berichten

Bij het uitbredien interne geheugen heb ik zeer waarschijnlijk iets domsgedaan door een verkeerde geheugen module te plaatsen.

Na installatie als ook wederom na het verijwderen doet mijn desktop het niet meer. Ik kom zelfs niet meer inde BIOS van mijn moederbord Asrock P4V800.

Is er enige mogelijkheid om weer een BIOS te laden? of moet ik het moederbord afschrijven?

Zo ja, kan iemand mij een nieuw Asrock moderbord helpen(kopen bedoel ik natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Dasle, Hartelijk dank voor de snellereactie.

Nee opstarten is helemaal uitgesloten. Ik ga er maar vanuit dat ik het BIOS op het moederbord opgeblazen heb. Ik ben dus in het bijzonder op zoek naar het herstel van de BIOS. Ik had PC3200 512MB memory met 184 PINS alleen het midden gleufje was niet helemaal op zijn plek toen het gebeurde (dus na Power-on) Geen beeld, niets meer. Het 'nieuwe'geheugen eruit gehaald en vervolgens in zijn oude situatie met 512MB (oors****kelijk) weer opgestart. Helaas hetzelfde resultaat. Met geen mogelijkheid krijg de BIOS aan de praat. Kan dus geen enkel device meer koppelen. (USB of HD of CD). Ik zou eigenlijk al uit de brand zijn wanneer ik een nieuw moederbord (P4V800 of vergelijkbaar/vervangbaar) kan kopen. Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is er een reële kans dat je moederbord beschadigd is :dong:

Ik zou eigenlijk al uit de brand zijn wanneer ik een nieuw moederbord (P4V800 of vergelijkbaar/vervangbaar) kan kopen.

P4V800 moederbord is socket 478 als ik het goed heb. Met Integrated UniChrome Pro 3D Graphics en of AGP slot voor je grafische kaart.

Uit je profiel kan ik opmaken dat je uit Nederland bent en heb hier in een paar webshops rondgekeken.

4Launch Shop

ALTERNATE

Er is niet zo gek veel meer te verkrijgen voor socket 478.

Als je een AGP grafische kaart gebruikt let dan op, dat een AGP slot voorhanden is want er zijn ook types met PCI-Express x16 slot.

En controleer gelijk of je geheugen er in kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.