Ga naar inhoud

Probleem met Incredimail

Michael

Aanbevolen berichten

Ik ontvang op mijn laptop mails via incredimail. Die komen eerst op de server van mijn internetpagina en zodra ik mijn computer opstart komen ze op mijn computer binnen. Nu doet mijn laptop het niet meer, waarschijnlijk is mijn moederbord door het te warm worden beschadigd (zegt reparateur). Ik heb de harde schijf eruit gehaald en ben gaan zoeken naar de oude mails, maar die zijn op de harddisk niet te vinden.

Waar komen die dan binnen? Kan ik ze niet redden door een andere moederbord te kopen of iets anders. De mails zijn belangrijk, want ik heb een bedrijf en heb de oude mails hard nodig?

De fout merkte ik, omdat de laptop niet kon laden de lampje ging uit bij het instoppen van de kabel van de lader in de laptop. Kan ik niet iemand zoeken met een opgeladde batterij en dan de gegevens eruit halen?

Ik heb hulp nodig, SPOED !

ps: heb helaas geen backup gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga op zoek naar volgende map:

<driveletter>/documents and settings/<usersname>/local settings/application data/im/<account>

local settings is een verborgen map. om die te kunne zien moet je eventueel je opies aanpassen. allestussen <...> moet je zelf invullen.

<account> is een reeks van cijfers en letters. heb je meerdere accounts dan moet je effe zoeken welke de juiste is.

normaal gezien kun je deze gegevens kopieren naar je nieuwe schijf onder het juiste path. Heb je daar reeds zo'n file staan met mails, dan kun je deze best ff naar uw mailserver terugsturen endaar bewaren anders ben je deze onherroepelijk kwijt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan die schijf wel uitlezen en backuppen als't moet maar moet wel die schijf hebben natuurlijk, hehe. Wat u ook kan doen is een externe behuizing kopen voor notebook schijven, die dan via de USB en/of Firewire poort aan een andere pc hangen en zo kan je uiteindelijk toch nog aan uw gegevens geraken, naderhand kunt u deze houden als backup schijf als je die pc niet meer laat herstellen. Niet te snel van stapel lopen met een nieuw moederbord erin te laeten zetten hoor, als je die lader erin steekt en je wringt een beetje aan die plug gaat het lampje dan niet effe terug aan of misschien blijft het terug aan ? Dan is waarschijnlijk gewoon de plug los op uw moederbord en moet deze gewoon terug vastgesoldeerd worden. Ook hier kan ik helpen maar dan ook weer, hehe, moet ik die pc hebben. Van welke buurt ben je trouwens ? Misschien valt er iest te regelen als het niet te ver is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel jongens.

@PSolutions

Ik kom uit Rotterdam. Ik weet niet of je wel eens in de buurt komt. Ik heb er zelf geen verstand van en ken er ook niemand voor. Ik zou het echt tof vinden als je zou kunnen komen. Ik zal de benzinekosten vergoeden en je laat me vrouw iets lekkers koken ;). Laat me maar iets weten. Ik heb de mails met spoed nodig.

Groetjes,

Michael

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm wel ver, ben zelf van het Leuvense (Belgie). Heb je reeds geprobeert aan die plug wat te bewegen als em erin steekt ? Kunt die handel dan ook indien gewenst met DPD of een andere pakjes transport naar me toe sturen, ik denk dat dit veel sneller zou gaan. In men profiel kan je zien dat ik een website heb, daar staan ook al men gegevens. U ziet maar. Ik lees of hoor het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.