Ga naar inhoud

Foto's van dig. camera inbrengen in pc

Jokke

Aanbevolen berichten

Bij het importeren van foto's van een digitaal fototoestel Sony in de pc krijg ik sinds een paar maanden het volgende verschijnsel.

Het importeren gebeurt maar ik krijg er altijd iets bij dat er niet bij hoort.

Ik verklaar me nader :

ik sluit het fototoestal aan op de pc

Sony memorystick verschijnt (normale gebeurtenis niet !)

Bijna tegelijkertijd verschijnt er, vergezeld van een geluid, het volgende :

Sony Potl -met volgende tekst - om deze applicatie uit te voeren dient U eerst Macromedia Flash Player te installeren-

Het importeren van de foto's is verder normaal verlopen.

Ik heb in de loop van 2007 "media player 11" geinstalleerd. Ik denk dat het vanaf dit moment gebeurd is dat ik altijd die "Sony Potl" te zien krijg.

Wat denken jullie hiervan ?

Het is geen groot probleem want het inbrengen van de foto's gebeurt toch.

Met dank voor enige reactie hierop.

Jokke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je digitaal fototoestel dan is aangesloten, moet je eens kijken bij deze computer en daar met je RECHTER muisknop klikken op je sony fototoestel en dan naar eigenschappen en kijk dan in het tab automatisch afspelen

Kijk even of het bolletjes helemaal onderaan met vraag mij elke keer welke actie ik wil uitvoeren staat aangeduid. Indien niet, klik er dan op, druk op ok, ontkoppel je fototoestel en probeer hem nog een in te steken en kijk of het iets heeft uitgehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb opgegeven inlichtingen toegepast maar het resultaat is nog altijd hetzelfde. Het is te zeggen : de Sony memorystick is verdwenen, de foto's worden ingebracht en daarna krijg ik de "Sony Potl" met vermelding. De Sony memorystick was het probleem niet, wel de "Sony Potl" met dat vervelend geluid. Hoe krijg ik nu de 'Sony memorystick' terug ?

Groetjes,

Jokke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.