Ga naar inhoud

Acer valt uit


Mich

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ben ik even blij dat ik dit lees.

Mijn probleem: hetzelfde als bij Tijl. Ik heb een Aspire 7740. Hij komt NET van de fabriek terug. Vier weken weg geweest, volledig nagekeken, ik geloof zelfs nieuwe windows geinstalleerd, en toch: hij blijft soms uitvallen. Meestal gebeurt het als ik een filmpje bekijk. Krijg ik plots zwart beeld en geluid blijft hangen.

Ik ben op dit moment zoooo pissig dat ik op het punt sta de pc in de vuilbak te smijten. Dus als iemand mij kan zeggen wat ik eraan kan doen: GRAAG!!

Alvast merci!

groetjes,

EDIT : heb even een eigen bericht voor je aangemaakt. Posten in het topic van een andere forumgebruiker leidt alleen maar tot misverstanden. En zo valt bovendien jouw onderwerp ook nog beter op voor onze forumgebruikers !

Michèle

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mich,

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Zo krijgen we een beter overzicht van je hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je begin post geef je aan dat het meestal gebeurt bij het kijken van filmpjes.

Zijn dit You Tube filmpjes of gebeurt het ook wel als je bv.een DVD wilt kijken?

Je Windows is op 1 maart geïnstalleerd, open eens apparaat beheer en kijk eens of er ergens uitroeptekens bij vermeld staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.