Ga naar inhoud

Problemen scanner Canon MP180

Marilène

Aanbevolen berichten

Ik krijg de melding 2,155,0 (kabel niet goed aangesloten) als ik een document wil scannen. Printen is geen probleem. Is dit een besturingsprobleem en weet iemand hoe dit op te lossen?

Tot voor kort als ik een cd/dvd in mijn pc deed, startte automatisch Windows Media Player op, nu ook niet meer.

Heeft dit met elkaar te maken en kunnen deze problemen komen door de AVG anti-virus free edition 2011 die ik er onlangs heb opgezet?

Wie o wie??? Bij voorbaat alvast hartelijk dank voor tijd en moeite om te antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan eens proberen met de nieuwste drivers te installeren.

Volg deze procedure om oude MP Drivers met de uninstaller te verwijderen.

1. Klik in Windows XP op Start en selecteer achtereenvolgens Alle programma's en "Naam van uw printermodel" en klik op Verwijderen.

In Windows 2000, Windows Me en Windows 98, klikt u op Start, Programma's, "Naam van uw printermodel" en tot slot op Verwijderen.

2. Wanneer het dialoogvenster Verwijderprogramma voor MP Drivers verschijnt, klikt u op Uitvoeren.

3. Wanneer er een bevestigingsbericht verschijnt, klikt u op OK.

4. Wanneer alle bestanden zijn verwijderd, klikt u op Voltooien.

De MP Drivers zijn verwijderd.

Ga naar deze link.

Download de mp driver.

Let op dat je die driver download die bij je windows versie hoort.

Ook kan je kijken of er nieuwere software is voor de andere functies via de zelfde link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.