Ga naar inhoud

trojan win32/cycbot.b en win32/kryptik gevonden op mijn pc

Aanbevolen berichten

Ik heb zoals gevraagd ook ccleaner laten lopen. Alles lijkt nu terug in orde te zijn. Mijn pc loopt weer al tevoren.

Bij deze wil ik je nogmaals bedanken voor de snelle hulp en oplossing van de problemen.

Ik heb hier ook nog mijn laptop. Op het eerste zicht is hier niets mis mee, maar ik zou voor alle zekerheid deze programma's toch ook eens willen laten lopen. Hiervoor zal ik dan wel een nieuwe topic aanmaken in de loop van de week.

Ik heb wel nog enkele kleine bijkomende vragen:

1) is het aan te raden om MBAM op regelmatige tijdstippen uit te laten voeren ? Zo ja, is het dan ook nodig om telkens hijackthis eerst te runnen, en logs te posten ?

2) geldt ditzelfde ook voor Ccleaner ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

MBAM en CCleaner kan je op geregelde tijdstippen laten scannen. HijackThis is enkel noodzakelijk bij probleemoplossing, dus die mag je zeker van je PC verwijderen. Indien nodig - wat niet te hopen is - kan je steeds de actuele versie ervan opnieuw downloaden en installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.