Ga naar inhoud

Firefox 4 en 5

superjona

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag Kurtt,

ik heb mijn homepage-knop en refresh-knop naar links verhuisd zoals in FF 3.6.16...

Zet je cursor rechts boven naast 'Help', klik dan rechts en selecteer 'aanpassen'...

Je moet niets doen met het nieuw venster dat zich opent, maar nu ben je wel in staat om één en ander te verslepen.

Nu kan je dus de twee knoppen verslepen naar links, zoals in mijn screen in mijn bericht van vandaag.

Homepage-knop staat dan onder 'Beeld' en refresh-knop onder 'Bewerken'.

Daar door ziet alles er weer zoals vroeger uit...:top:

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Da's uiteindelijk het leuke aan Firefox...

We hebben allemaal dezelfde motor en toch een totaal anders (gepersonaliseerd) uiterlijk...het doet me ergens denken aan de 1.9 TDI-motor die je zowel in een Audi, Seat, Skoda en Volkswagen (al dan niet met een uitgebreide optielijst) tegen komt... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Geen updates of patches meer voor Firefox 4 wegens "end of life".

Christian Legnitto, de Firefox release manager, stelt het als volgt: "Firefox 5 is de security update voor Firefox 4".

De uiteindelijke bedoeling is te komen tot het update systeem van Google Chrome met automatische updates waarbij de gebruiker dus altijd over de laatste en veiligste versie beschikt.

Bron: Mozilla retires Firefox 4 from security support - Computerworld

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.