Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik had mijn pc geformatteerd en ik heb daarna enkel programma's waaronder enkele spellen er terug op gezet.

Nu merk ik dat de trailer video van één van die spellen niet afspeelt. Dat laat me dus vermoeden dat er iets niet in orde is na mijn pc geformatteerd te hebben. Ik heb thans de nieuwste drivers en in apparaatbeheer staan geen uitroeptekentjes. Ik heb ook DirectX 9.0 op mijn pc geInstalleerd en de media player codec pack.

Op zich is het geen groot probleem natuurlijk. Het spel is nog speelbaar zonder de openingsvideo, maar het is uiteraard wel een teken dat er iets nog niet in orde is. Als ik in Windows Verkenner de trailer apart zoek en open, dan start hij niet op. Ik hoor gewoon een heel kort geluidje en dan sluit het filmpje. Als ik het filmpje echter open en onmiddellijk op pauze druk en het afspelen wat verder in het filmpje laat beginnen, speelt hij wel af. Maar net voor het einde begint hij dan toch terug te hangen. Weet iemand wat er mis kan zijn met mijn pc?

(Ik heb ook al gedacht aan een beschadiging van de cd, maar op de veel tragere pc van mijn vriendin kreeg ik het spel geïnstalleerd met een perfect werkende trailer.)

Geplaatst:
Heb je deze codec geïnstalleerd?

Indien niet, download en installeer hem.

Werkt het dan wel?

Voila en het is opgelost :D

Maar hij gaf wel aan dat er conflicten kunnen zijn met Media Player Codec Pack. Ga ik problemen krijgen nu ik beide heb? Enzo ja, mag ik dan ervan uitgaan dat deze Kazaa Lite Codec Pack beter is als de Media Player Codec Pack?

• 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.