Ga naar inhoud

nieuwe PC samenstellen

Aanbevolen berichten

tja als ik kijk naar prijs kwaliteit verhouding zou ik zeggen neem een HD6970, die komt uit benchmarks met zon 3000 punten en de GTX580 met 3800. dit is een verschil van bijna 30% terwijl de prijs van het product bijna 50% meer is.

maar als ik kijk naar je budget en wat je wil doen, zou je de GTX 580 kunnen nemen al is deze wel veel duurder.

---------- Post toegevoegd om 23:18 ---------- Vorige post was om 23:15 ----------

als je de 580 wilt nemen, zou ik wel een andere nemen dan club 3d.

zoals :MSI hawk twinFRozr , gigabyte GV

en dan van deze 3 met name de MSI Hawk

Link naar reactie
Delen op andere sites

het begint me allemaal een beetje duidelijk te worden. hoe meer ik erover denk, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat dit een zeer goede samenstelling zal zijn. Heb ik dan alles van onderdelen of moeten er dan nog dingen geregeld worden zoals geluidskkarten, drivers,...

welke gtx 580 moet ik dan nemen want er staan erzoveel en dan heb je ook nog pci en pci-e en al?

Weet je toevallig niet of ik de opgenoemde games zal kunnen spelen op een behoorlijk niveau met deze samenstelling. behalve crysis dan want das is heel zwaar naart schijnt op het hoogste niveau enal.

alvast bedankt voor deze samenstelling. ik ben er al heel blij mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik draai crysis 2 met een HD6870 en jij wilt een kaart die beter is dan die van mij, dus je zult je vast geen zorgen heoven te maken over die games.

PCIE is voor de videokaart, hier heb jij er 2 van voor crossfire en nog een heel stel andere voor de rest.

PCI is meer voor de cdlezers en daar heb je al meer dan genoeg aan 1.

ik heb je 2 GTX580 laten zien die behoorlijk goed zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.