Ga naar inhoud

Geen toegang tot admin!?


mikey_03

Aanbevolen berichten

Nou mijn administrator account heette eerst admin en ik heb het veranderd in administrator

Maar daar je geen gebruikersnaam kunt intypen gaan we proberen daar verandering in te brengen.

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster regedit en bevestig met OK

Navigeer naar de volgende register sleutel

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System en zoek naar de volgende waarde dontdisplaylastusername

Rechtsklik hierop en kies voor aanpassen.

Wijzig deze waarde van 0 in 1 en bevestig met OK Sluit de register editor af en meld je af,als je nu je aanmeld dien je een gebruikersnaam in te typen.

Probeer dan eens met admin .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hahahah naja

Ik ben nu iets aan het downloaden het heet: Password resetter

Dit ga ik dan op een cd branden en dan probeer ik dit wel khoop dat et werkt.

Met dit kan ik dan me wachtwoord eraf halen of veranderen ik heb er een filmje van dus ik weet wat ik allemaal moet doen dus ik zal het melden als het heeft gewerkt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah naja

Ik ben nu iets aan het downloaden het heet: Password resetter

Dit ga ik dan op een cd branden en dan probeer ik dit wel khoop dat et werkt.

Met dit kan ik dan me wachtwoord eraf halen of veranderen ik heb er een filmje van dus ik weet wat ik allemaal moet doen dus ik zal het melden als het heeft gewerkt ;)

Opgelet, heb je de forumregels al gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het posten van illegale software, games,........ vragen naar Hacken op eender welke manier

We beantwoorden geen vragen i.v.m. het zoeken van wachtwoorden, keycodes, cracks, torrents en illegale software !

Nee hoor dat mag niet op het forum en word niet getolereerd!!

Wees hier voorzichtig mee.

De Forumregels kan je hier eens doorlezen als je dat wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is gans deze discussie op het randje van het toelaatbare want strikt genomen zijn we hier bezig met het administrator account te hacken.

Wij kunnen je niet beletten die password resetter te gebruiken maar wij zullen NIET antwoorden op vragen over het gebruik en als het fout loopt, sta je er alleen voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.