Ga naar inhoud

Video invoegen powerpoint

jolientje3

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik moet voor mijn eindwerk een presentatie maken. Daarvoor wou ik een video invoegen in Powerpoint 2007. Wanneer ik dit invoeg dan speelt dit telkens af in verkorte versie en zonder geluid en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen. Het filmpje is in .AVI formaat.

Kan iemand me hiermee helpen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avi is geen formaat, enkel een container waarin verschillende audio- en videocodecs gebruikt kunnen zijn. Als je niet de juiste codecs hebt om die video af te spelen dan zal het niet lukken.

Het gemakkelijkste zal wss zijn om de video te converteren naar wmv, bv met mconverter, mediacoder,..

Normaal zou je probleem dan opgelost moeten zijn en het filmpje helemaal moeten afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolientje3,

Je hebt dus avi geconverteerd naar een ander formaat. Met welk programma heb je dit gedaan? En werd de video dan wel correct afgespeeld in Powerpoint? Kan je nog vlug even op deze vraagjes antwoorden, zodat andere mensen met dit probleem, ook weten hoe ze het moeten oplossen. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.