Ga naar inhoud

WIN XP(laptop) gecrasht, maar MAG vreemd genoeg de bestanden niet overzetten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

De laptop voor mijn werk is gecrasht (ik vermoed de windows xp die erop staat) en ik heb de harddisk eruit gehaald en in zo'n 'extern bakje' gestopt en die aan mijn pc met vista gekoppeld.

Prima, ik heb toegang tot al mijn mappen, maar wanneer ik wil kopiëren zegt hij dat 'ik administratorrechten moet hebben om te mogen kopiëren'

Uiteraard ben ik aangelogd als administrator...wat dus vreemd is. Ik had ergens gelezen dat ik moest proberen met Easy Transfer, maar nog steeds zijn het merendeel van mijn bestanden niet gekopieerd. Hoe kan ik dit toch kopiëren?

Ter info: de te kopiëren schijf zit zo goed als vol, kan het een geheugenprobleem zijn?

Het is belangrijk voor mij dat ik het kan fiksen, want ik zou toch een aantal belangrijke bestanden willen recupereren vooraleer ik aan onze interne dienst vraag om hem te proberen te recuperen en ze misschien kwijt geraak...

wie mijn kan helpen: enorm bedankt

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.