Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds kort heb ik een nieuwe MEDION pc,

Helaas is hij sinds gisteren kapot?

Want van het moederbord was zo een dingetje gevallen, toen zette ik de voeding op (eergisteren) ik moest 'm 15 keer aan en uit zetten eerdat het ging, maar gisteren ging het helemaal nietmeer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoe komt het dat er iets van je moederbord gevallen is???

Is het een kaart die ingeplugd zat?

Kan je die niet terug insteken?

Als er vanzelf iets los gekomen zou ik toch zeker terug gaan naar de winkel, want je hebt nog garantie.

Kijk je garantie na, dien je de pc op te sturen?

Komt die van de Aldi, kijk de voorwaarden na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat er iets scheelt met het contact, en dan bedoel ik de aan/uit knop. Ik had ook ooit een medion-pc en toen bleek het contact van de aan/uit knop niet goed meer. Na nazicht door een electricien (vader :)) bleek het terug te lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan zijn ja kurt?

Zou ik dit zelf ook kunnen fixen? (gewoon toch de voeding opendraaien he?)

Toen lag het bij mij niet aan de voeding maar aan het contact van de aan/uit knop. Maar ik denk dat dit bij u niet het geval is en dat er een ander probleem is. Ik ken spijtig genoeg te weinig van hardware om je daarmee te helpen. Wacht msshien reactie van anderen af. Hou er inderdaad ook rekening mee dat je geen garantie meer hebt als je zelf binnenin sleutelt aan je computer!!
Want van het moederbord was zo een dingetje gevallen
Kan je iets preciezer zijn? Hoe zag dat 'dingetje' eruit? Misschien vind je er nog een foto van op internet, zodat onze helpers je beter kunnen helpen. Want met 'dingetje' komen ze niet ver ;-). aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je zoals eerder door Clarkie al gevraagd eens verduidelijken WAT voor DINGETJE er juist van je MB is gevallen,doe dit desnoods aan de hand van een afbeelding.

Meld ook even het juiste type Medion PC als je wil.

We kunnen niet vaak genoeg zeggen dat als de PC nog in GARANTIE is je er best zelf niet aan sleutelt en deze naar de shop terug brengt voor reparatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.