Ga naar inhoud

LaCie externe harddrive samsung hd320kj


ferrie

Aanbevolen berichten

de externe harddrive wordt door windows bij aansluiting op usb-poort gewoon geinstalleerd.

is ook zichtbaar in de bios en de device manager; bij properties geeft het aan dat device is properly working. ik kan de schijf echter niet bereiken en hij staat ook niet bij de verkenner onder mijn computer.

heeft iemand hier een oplossing voor. er staat nogal wat aan foto's en persoonlijke films op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Onder Disc Management zie ik deze harde schijf staan als disk 1.

Als ik er met m'n rechtermuisknop op druk is het enige wat ik kan klikken:

convert to dynamic disk, offline en properties

probeer ik dynamic disk dan geeft hij: operation not supported

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel opletten als je de schijf formatteert zoals Jean-Pierre je laat uitvoeren in bericht 6 dat je de reeds aanwezige foto's en films eerst even omzet naar dvd of externe harde schijf.

Want bij een formattering verlies je alle gegevens op je externe schijf.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij formateren raak ik al mijn gegevens kwijt, maar als ik nu naar de schijf kijk lijkt 't alsof hij al helemaal leeg is, want hij geeft aan 298gb free space 100%.

Rechts klikken op de schijf in bovenste deel is drive letter veranderen niet mogelijk. het enige wat kan is volume verwideren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.