Ga naar inhoud

ontbreken van visualisaties

Gast

Aanbevolen berichten

Installeerde zojuist Windows 7,ik stel nu vast als ik een liedje laat spelen ik op het scherm de nochtans aanwezige visualisaties,goed aangevinkt, NIET kan zien.Nochtans werden ze gedownload,staan ze dus op de lijst en uiteraard staat ie niet op het vakje "geen visualisaties"

Is er soms ergens op een andere plaats een bepaalde instelling waarop ik dat kan wijzigen,zodat ik dan nadien een aangevinkte visualisatie WEL kan zien op het scherm tijdens het afspelen van een liedje.

Bedankt bij voorbaat.

rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie,zal later kijken,want voor het moment zitten we met een ander pcprobleem,kan voorlopig de dataschijf niet gebruiken,maar komt in orde,zal later iets laten weten over die visualisaties,nogmaals hartelijk dank.

rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Lukt maar niet hoor,ken een collega die blijkbaar hetzelfde probleem heeft,ook windows 7 geinstalleerd en bij afspelen muziek geen visualisaties te zien,staat aangevinkt,dus juist.

Ik veronderstel dat "ergens" anders instellingen moeten aangepast worden ,maar waar hè ?

Doei.

rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wat op de link staat die Asus gaf:

Klik op de knop Start, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Media Player.

Als Media Player al is geopend en u zich in de mediabibliotheek bevindt, klikt u op de knop Naar Nu afspelen schakelen rechtsonder in Media Player.

Begin met het afspelen van een nummer.

Klik met de rechtermuisknop in een leeg gebied in Media Player (bijvoorbeeld links van de knop Stoppen), wijs Visualisaties aan, wijs een visualisatieverzameling aan en klik vervolgens op de naam van de visualisatie die u wilt weergeven.

Opmerking

Als u de visualisatie in een volledig scherm wilt zien, dubbelklikt u in het video- en visualisatievenster of drukt u op Alt+Enter. De speler keert terug naar de modus Nu afspelen als u eenmaal in de visualisatie op het volledige scherm klikt.

post-23245-1417704379,1684_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Bedankt voor uw bezorgdheid,pc is voorlopig bron van ergernis,wacht op pcvriend,zal later zeker terug komen,wel heel vriendelijk van je.

groetjes,

rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgelost door een andere player,namelijk VLC media player als standardplayer te gebruiken nu.

Hartelijk dank voor alle inlichtingen en hulp van allemaal.

rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.