Ga naar inhoud

Vragen over geheugenbankje..

Bren1900

Aanbevolen berichten

Mijn vriend is erachter gekomen dat een geheugenbankje kapot is , nu heb ik die eruit en is mijn computer heel erg traag wil er dus een geheugenbankje bij plaatsen . Nu heb ik een aantal vragen :

1) als ik het geheugenbankje mee neem weet de winkel dan welke ik nodig heb of moet ik aanvullende informatie van mijn pc mee nemen ?.

2) het is een oude computer zijn deze geheugenbankjes nog wel te krijgen ?

3) wat kost ongeveer een geheugenbankje ?.

4) kan ik een geheugenbankje er zo bij plaatsen of krijg ik dan conflicten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het geheugenbankje meeneemt naar de winkel zouden ze in de winkel normaal gezien horen te weten welk geheugen jij nodig hebt.

Maar bij diverse types van oudere moederborden bestaat de kans dat deze enkel compatible is met een bepaald merk en type van geheugen. Dus misschien best dat je je pc even meeneemt.

Of de geheugen repen nog verkrijgbaar zijn hangt af van het type geheugen en ook de kostprijs hangt daar mee samen. In vergelijking met het geheugen wat nu word gebruikt zal het oude type een stuk duurder zijn.

---------- Post toegevoegd om 09:50 ---------- Vorige post was om 09:36 ----------

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Zo krijgen we een beter inzicht van je hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.