Ga naar inhoud

Aankoop van nieuwe pc (ALDI) of eentje samen stellen

jetske

Aanbevolen berichten

Klopt wat Jean-Pierre zegt ivm Socket 1155, maar als ik het goed begrepen heb (2e link in Clarkie's bericht 4) zou het wel degelijk gaan over de nieuwe generatie...

Office 2010 is een Starter-versie...met 'reclame'...en, je hebt enkel een Word en Excel...maar ik denk dat dat kan voldoen voor de gemiddelde huis-tuin-en-keukengebruiker...en da's absoluut niet denigrerend bedoeld hoor.

PowerpointViewer kan je gratis downloaden, via Windows Live Essentials heb je meteen ook een prima e-mailprogramma : Windows Live Mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nadelen is dat er maar 2 slotjes zijn om geheugen in te steken. Dus wil je bijsteken, dan moet je de aanwezige latjes eruithalen. Grafische kaart is ook gewoon middenmoot geloof ik.

met slotjes bedoel je de rambankjes? als het goed is zijn er hier 4 van en zit er dubbelgeheugen architectuur op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben dus gekozen voor een pc zelf samen te stellen omdat je dan er kan inzetten wat je wil en als je nog plaats laat voor uitbreiding later of niet .

Ik ben deze week dan naar een pc winkel geweest met de zelfde info als mijn bericht .

gewoon de bassis dingen .

*mailen

*chatten

*surfen

*wat films op nemen

*en heellllllllllllllllllllllllll mss later heen als ik een meer tijd ga hebben foto bewerking .

*wat ik daar wel gevraagd heb is een kaartlezer

dit zijn de dingen die de winkel ons voor stelde .

een kast dan

MB GA-G41M-Combo/uATX LGA775 G41 DDR2+3

inbegrepen:bebat 0,15

Pentium E5700/3.00 2MB 800MHZ LGA775

Antec BP350P-EC 350W 12V

inbegrepen: bebat 0,15

MEM/JetRam 2gb 1333MHz DDR3 CL9

HDD3.5 160 GB sata2 8MB 7200rpm

USB Card Reader Internal Black + extra two color front

GV-N84STC_512I 8400 GS TC 512MB GDDR2

OEM/MS WIN HOME PREM 7 64BIT/NL DVD 1 PK

WERK UREN 50 EURO

Dit alles voor de prijs van 552.21 euro maar daar moeten we wel nog even de dvd lezer en brander bij tellen

Wat is u gedacht hiervan .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even wat samengesteld, nou weet ik niet of dit is wat je wil/kunt maar het is een begin:

azerty

ik heb gekozen voor de I3-2120 omdat deze ingebouwde videochip heeft en aangezien je niet gaat gamen deze voorlopig niet nodig hebt. als je later wel fotobewerking wilt gaan doen zal er denk ik wel een videokaart in moeten maar dat weet ik niet zeker.

ik heb gekozen voor een kast met voeding er bij, omdat dit goedkoper was. er zit een 550 watt voeding in die genoeg moet wezen voor een videokaart (als je die later er bij neemt).

2x2 GB ram Kingston ValueRAM DDR3

1TB harde schijf

ik heb gekozen voor een wat duurder moederbord zodat je alle ruimte hebt om te upgraden.

ow en de kaartlezer

ik wist niet of je de pc zelf in elkaar kon zettten en windows 7 kon installeren, dus ik heb sowieso de pc inelkaar laten zetten maar je zult nog wel windows zelf moeten installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.