Ga naar inhoud

Zolid Scanner + ArcSoft photoimpression 6

deschachtm

Aanbevolen berichten

hallo,

Reeds 1jaar gebruik ik de Zolid Scanner probleemloos, gisteren kreeg ik plots bij aansluiting van de scanner een blauw-wit scherm en sedertdien heb ik problemen met de photoimpression bij het tweede scherm kan ik enkel nog duwen op de knop cancel, heb al het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar probleem blijft - bij select de device staat niks meer en de knoppen calibrate en Acquire zijn lichtgrijs en kan ik niet op klikken.

Weet iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja, inderdaad, maar gebruik deze al nu meer dan een jaar, en nog nooit problemen ondervonden. Soms bij het inschakelen van het toestel, misschien hangt dit af wat er open staat op de computer ik kweet nie, maar dan krijg ik een blauw scherm witte letters en computer vliegt uit. Maar het is de photoimpression die hem precies niet terug vind de scanner. Bij het heropstarten krijg ik ook een melding dat er een csrrs.exe of zoiets niet meer bestaat onder c:windows:gebruikers:appdata/local..., zou dit de oorzaak kunnen zijn. t'is jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start blue screen view op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

bug check string (bug check tekst)

bug check code

caused by driver (veroorzaakt door stuurprogramma)

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, gebeurt nog af en toe maar niet met regelmaat. Kan het aanstaan van You-Tube de boosdoener zijn hierin?

Heb van in het begin daar veel problemen mee gehad met pc

nu, wel iets onhandig maar ik mag en kan de pc nooit afsluiten, die moet altijd in slaapstand aanblijven, zoniet kan ik hem

niet meer opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start je Pc soms op in veilige modus?

Voor alle zekerheid toch controleren op malware.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.