Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Om de software van myphotobook.nl te kunnen gebruiken moest ik Adobe Air installeren en ik heb de nieuwste versie 2.6 met mijn Firefox 4.0 browser gedownload. Dat lukte ook. Het probleem is echter dat elke keer als ik het programma myphotobook probeer op te starten Adobe Air vraagt om akkoord te gaan met de licentieovereenkomst. Ik klik op ja, maar dan gebeurt verder niets en het programma start niet op. Ook met andere Air-applicaties ontstaat hetzelfde probleem. Ik heb al op allerlei forums gezocht, maar nog geen oplossing gevonden. Ik heb ook al verschillende browsers gebruikt en ook mijn firewall en mijn Avira Antivir tijdelijk uitgeschakeld. Ik ben dus een beetje aan het einde van mijn opties. Voor elke hulp ben ik erg dankbaar!

(Ik heb een volledig geupdate Windows XP Professional versie.)

aangepast door eriklb
Geplaatst:

Ik heb zitten zoeken maar vindt zo ook geen oplossing.

Kan je eens een screen maken van die melding over de licentieovereenkomst.

En dan posten in een volgend bericht.

Geplaatst:

Het is het standaard Adobe blok dat ook na installatie van Adobe Air verschijnt om akkoord te gaan met de licentieovereenkomst. Eigenlijk zou alles dus na "ik ga akkoord" te klikken moeten werken.

Geplaatst:

Kan je eens van dat scherm een screen maken met je printscreenknop op je toetsenbord.

Dan plakken in het programma paint.

En dan als bijlage plaatsen in een volgend bericht.

Geplaatst:

Kijk eens of adobe air wel geïnstalleerd is.

Windows xp is lang geleden voor mij maar ik denk dat je via configuratiescherm en daar naar software moet gaan.

Daar zie je alle geïnstalleerde software.

Staat daar adobe air tussen?

Geplaatst:

Verwijder adobe air eens.

En doe dan het volgende:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Installeer dan adobe air opnieuw.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.