Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Precies gedaan wat je beschreef, maar het resultaat blijft hetzelfde :-(, Adobe Air geeft dezelfde melding.

In ieder geval toch bedankt dat je me probeert te helpen!

aangepast door eriklb
Geplaatst:

Kan je de installatie van adobe air uitvoeren als administrator.

Adobe air moet gedownload zijn en op je harde schijf staan.

Klik dan met de rechtermuisknop op "als administrator uitvoeren".

Geplaatst:

post-25743-1417704364,5343_thumb.jpg

Nee, dat werkt niet. Adobe Air staat op de harde schijf (program files - common files), maar staat verder nergens. In die map staat een Adobe AIR Application Installer.exe bestand, dat ik heb geprobeerd als adm. uit te voeren. Dat gaat niet omdat zich dan dit venster opent in de bijlage.

Geplaatst:

Ik bedoelde eigenlijk een nieuwe volledige installatie uitvoeren.

Want het is niet normaal dat je dat licentiescherm krijgt.

Ik dacht dat je dat enkel krijgt bij de installatie.

Je hebt een update gedaan naar versie 2.6.

Misschien dat het daardoor fout loopt.

Kijk eens via configuratiescherm dan software welke versie van adobe air daar vermeld staat.

Er bestaat nog een andere methode om die adobe air volledig verwijderd te krijgen, maar kijk dus eerst bovenstaande eens na.

Geplaatst:

Nee, ik heb geen update gedaan, ik had Adobe Air niet op mijn computer en wilde het alleen maar gebruiken voor myphotobook.nl, ik heb dus gewoon versie 2.6.0.19120 gedownload en ik kreeg meteen problemen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.