Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Heb je al eens in je BIOS gekeken of je Wireless Lan niet disabled (uitgeschakeld) is.
Dit had je al nagekeken of niet?

Voor de Fn + functie toetsen is vaak ook een driver nodig.

Eens kijken of we die ergens vandaan kunnen halen, misschien kun je dan via deze toetsen je draadloze verbinding in en uitschakelen.

• Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

jawel, dat staat op enabled.

en die combinatie ivm toesten heb ik er al enkele uit vrije hand uitgeoefend, maar zonder resultaat.

ik begrijp niet dat er ook geen icoon van draadloos netwerk tevoorschijn komt.

heb nu eens die wizard doorlopen en SSD sleutel ingevoerd e.d, maar ook dan nergens iets te bespeuren van draadloos netwerk.

begrijp het allemaal niet meer.....heb zin om heel de zooi op de vuilnisbelt te gooien momenteel.

Geplaatst:
ik begrijp niet dat er ook geen icoon van draadloos netwerk tevoorschijn komt.

heb nu eens die wizard doorlopen en SSD sleutel ingevoerd e.d, maar ook dan nergens iets te bespeuren van draadloos netwerk.

Als je draadloze netwerkkaart niet actief kunt zetten in je Windows zal je natuurlijk geen icoontje zien in de taakbalk en een draadloos netwerk instellen zal even min lukken als de netwerkkaart niet actief is alhoewel ze enabled staat in je BIOS.

Heb laatsts een laptop hier gehad waar men de draadloze verbinding enkel met de Fn + een funtietoets moest aan zetten en dan nog iedere keer als er opnieuw werd opgestart.

Dus ik vermoed dat het zoeken word naar de driver voor de funtie toetsen.

Dat je netwerkkaart stuk is betwijfel ik daar ze voor de installatie van Windows wel gewerkt heeft.

Houd je op de hoogte ;-)

Geplaatst:

Heb heel wat sites afgezocht naar een driver voor je functie toetsen maar of ik moet betalen voor de download of de drivers zijn niet beschikbaar :hmmmm:

Bestaat er een kans dat je dochter nog een cd heeft van Packard Bell met eventueel drivers?

Download eens AIDA32_v3.94.2.zip pak het bestand uit en dubbelklik in de uitgepakte map op post-24526-1417704383,6778_thumb.pngwat het programma zal starten.

Kijk dan eens onder Netwerk of er een draadloze netwerkkaart word herkend.

Is dit niet het geval zal ik even een service manual opzoeken om je verder te helpen.

We geven het nog niet op ;-)

Geplaatst:

nu heb ik eens getracht om windows 7 erop te zetten, maar dat neemt hij niet aan, kan dat zijn omdat deze laptop te licht is?

loont het de moeite om deze op te waarderen met RAM en CPU?

indien ja, naar welke types moet ik dan specifiek zoeken?

Geplaatst:

Windows 7 heeft niet willen installeren omdat je maar 512 MB ram hebt.

Systeemvereisten voor Windows 7

Je zou moeten upgraden naar minimum 1Gb ram geheugen maar als je moederbord het ondersteunt kan je ook 2 GB nemen, maar dan moeten we even uitzoeken of je laptop 2GB geheugen ondersteunt.

Heb je Aida32 geprobeerd?

Geplaatst:

Maar hier staat enkel de geïnstalleerde geheugen grootte en niet max ondersteunde geheugen grootte :hmmmm:

Om het zeker te weten zouden we specifiek van dit type de info moeten vinden.

ik zou dit willen doen omdat windows 7 in principe alle drivers die nodig zijn zelf installeerd, en dan zou ik geen problemen meer mogen ondervinden met draadloos netwerk, juist?
Dit klopt tot bepaalde hoogte, heeft het draadloze netwerk voor dat je XP opnieuw installeerde gewerkt.

Wat mocht je draadloze netwerkkaart stuk zijn?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.