Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mooi te horen dat het zover opgelost is :top:

Mochten er nog vragen zijn dan horen we het wel.

Mochten je vragen beantwoord zijn mag je het topic als opgelost markeren.

Groetjes Dasle

• Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Had nog een vraag, de dochter wil heel graag SIMS 3 op haar laptopke zetten, maar dit gaat niet, geeft errors tijdens install, waarschijnlijk grafische chipo niet toereikend, is hiervoor een oplossing?

Een externe grafische kaart oid?

Hoe werkt dat?

Prijzen?

Ervaringen?

Geplaatst:

Of je Sims 3 op de laptop kan spelen kun je hier even controleren Can You Run It?

Vanuit het dropdown menu selecteer je The Sims 3 en klik op de knop Can u run it je zal wel een ActiveX bestand moeten downloaden en volg de aanwijzigingen.

Je krijgt dan een overzicht van de onderdelen en of ze de test passeren of niet.

AMD heeft ooit een externe grafische kaart gemaakt, maar deze werkte toen maar op enkele notebooks en koste ongeveer 600 dollar/ 400€ Techzine - ICT Nieuws: AMD toont externe grafische kaart voor notebooks

Geplaatst:
Nu is enkel de vraag, welke draadjes sluit ik aan op "main" en op "aux" van de antenne?

mijn draden zijn als volgt gekleurd: zwart en een grijs

De grijs/witte kabel zit normaal op MAIN en de zwarte op AUX
Geplaatst:

heb kaartje er nu inzitten, bij opstart zegt hij problemen te hebben met "Atheros AR5005G "

ik vermoed ergens een driver zien te vinden voor windows 7 32 bitt, maar waar?

iemand een link want ik vindt nergens iets op eerste zicht.

of moet ik iets anders installeren?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.