Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb diverse problemen met vier accu's inmiddels.

1) Originele accu; mijn laptop viel op een mooie doordeweekse middag spontaan uit. Na het opstarten gaf windows aan dat de accu niet meer optimaal werkte en dat ik deze moest vervangen. Na nog een circa 3 maanden deze gebruikt te hebben, doet hij het écht niet meer. Geen 1 minuut zonder netstroom.

2) Nieuwe accu besteld. Deze accu was op het mAh na gelijk aan mijn originele accu. Deze accu werd wel door mijn laptop gezien (Tosihiba Satelite P300D), want het lampje ging branden. Na een tijdje ging deze knipperen (is normaalgesproken dat de batterij leeg is). Echter zegt Windows 7 óf "kan geen accu vinden" óf "aan netstroom, accu wordt niet opgeladen.

3) en 4) Nog twee andere accu's besteld, maar bij allebei hetzelfde probleem als bij accu 2).

Inmiddels heb ik mijn Bios geflashed, stuurprogramma's bijgewerkt, speciale manier van aan en uitzetten volgens Toshiba.

Heeft iemand nog tips? Want ik kan nu alleen nog maar op Netstroom werken... :argh:

Zondag eventueel als aller laatste redmiddel Windows er opnieuw opzetten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.