Ga naar inhoud

windows xp en odffice doet het niet meer en d schijf herkend hij niet meer


patty2

Aanbevolen berichten

de cd er al in werkt niet.

heb vanmiddag al geprobeerd of iemand een xp pro cd heeft helaas iedereen heeft vista of 7 dus dat gaat niet lukken

kan ik niet de software die er nu op staat er af gooien en dan de cd van windows 7 (is een kopie) erop zetten

weet alleen niet hoe dat werkt maar misschien is dat de enige manier gezien ik geen goede cd te pakken kan krijgen

is het trouwens niet vreemd dat hij om pro vraagt terwijll ik zeker weet dat de home edition erop staat want anders had ik die cd niet gehad want op mijn laptop staat vista en meer pc 's heb ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je bericht 9 al geprobeerd?

Je spreekt in bericht 11 over een cd van windows7 (een kopie).

Als je dan spreekt over een illegale, mogen we je daar jammer helaas niet bij helpen.

Zie forumregels.

aangepast door clarkie
cijfer 7 bijgevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat de computer ook weigert is een download van office dit heb ik wel nodig want ik kan nu niets met de computer als iemand een bijlage stuurt bij de mail kan ik deze niet eens lezen.

het belangrijkste is herstel van de d schijf omdat hij hier op blijft blokkeren en alles hiernaar verwijst en mijn dokumenten erop staan dit is gebleken na het maken van een map mijn dokumenten op c: toen gaf hij aan dat er op d bestanden staan maar kwamen niet over naar c wel de mappen

---------- Post toegevoegd om 18:53 ---------- Vorige post was om 18:49 ----------

bericht 9 is al geprobeerd maar hij blijft om pro vragen

een vriend van mij heeft windows 7 op zijn computer en heeft gisteren voor mij een kopie gedraaid van zijn editie

hem kennende is dit een legale versie want die kan hij via zijn baas kopen.

---------- Post toegevoegd om 18:53 ---------- Vorige post was om 18:53 ----------

de d schijf is een partitie van c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen windows xp cd hebt en je wil en kan naar windows 7 kan je je documenten veilig stellen met ubuntu indien je een externe schijf hebt.

Download ubuntu en brand deze als image op een cd.

Start de pc op vanaf deze ubuntu-cd.

Kies voor de optie ubuntu proberen zonder installeren.

Ubuntu zal nu opstarten en dan kan je al je bestanden overzetten naar een externe schijf.

Let wel op als je windows 7 wil installeren dat je cp voldoet aan de systeemvereisten.

Via deze link kan je dat controleren.

Kijk ook of voor jouw pc drivers bestaan om met windows 7 te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.