Ga naar inhoud

na herinstalleren geraak ik met mij xp niet meer op internet

didi

Aanbevolen berichten

Zelf ben ik niet een voorstander van dit soort tools en al helemaal niet als ik men gegevens moet invullen. Ken het programma eigenlijk niet en heb hier verder geen ervaring mee, misschien dat andere tips hebben hier omtrent.

Ja Avast Free is gratis te gebruiken na registratie met je email-adres kun je het één jaar gratis gebruiken.

Mochten we er niet achter komen welke je grafische kaart is probeer ik wel een driverpack te versieren voor je. Dan kun je vanuit apparaatbeheer in deze map laten scannen naar eventueel de geschikte driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

sp2 ( driver detective) heb ik geinstalleerd en staat op mijn bureaublad .bij het openen heb ik hem even laten scannen

en gaat op de cd roms toestellen . Dan vraagt hij om te registreren en naam in te vullen maar ben daar niet verder op gegaan .Ik weet nu niet specifiek of ik daar goed met doe met mijn naam daar in te vullen .

Het is de bedoeling dat je de SP download met de links die ik je gaf.

Deze komen van de Microsoft site en zijn volledig veilig en gratis.

Download het SP2 en SP3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

na geluidskaart er even uit soundblaster audigy SB1394 EAX

Grafische kaart kan je niet zien tenzij helemaal de koeling eraf ,

iets wat er op lijkt op het net gevonden nvidea MCP afbeelding bij gevoegd

koeling heat pipepost-17697-1417704368,8022_thumb.jpgtechnologie thermatake blauwblokje staat er bij mij niet op

aangepast door didi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je SP2 en SP3 al geïnstalleerd ondertussen, je vind de links terug in het berichtje van kweezie wabbit.

Dan ga ik alvast op zoek voor de driver van je geluidskaart.

Voor je grafische kaart zal ik drivers uploaden maar dat kan morgen worden voordat alles geüpload is en jij het kan downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

avast free staat er op ,sp 2 normaal ook maar sp3 met links maar ????? Er staat een icoon op het bureau blad (driver dedective )denk er aan ,jullie hebben met een leek te maken gebied van die dingen .Jullie hulp en dit programma is fantastisch en mijn dank al tussen door ook al is het nog niet opgelost maar het gaat toch al de goede richting uit .Nu geraak ik niet meer op systeembeheer in configuratiescherm ,melding (rundll 32 exe toepassingsfout (0x80000003)dit belemmert mij om verder te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwaar heb je SP2 en SP3 gedownload?

Deze komen van de Microsoft site en zijn volledig veilig en gratis.

Download het SP2 en SP3.

Als je klikt op de rood aangegeven SP2 of SP3 krijg je de downloads van de Microsoft site aangeboden.

sp2 ( driver detective) heb ik geinstalleerd en staat op mijn bureaublad

SP2 is Service Pack 2 van Microsoft en niet driver detective!!

aangepast door Dasle
Info SP2 toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoon er bij gehaald en de boel is er al terug afgehaald ,waarschijnlijk heb ik dingen verkeerd gedaan .Hij heeft nogal moeten tokkelen maar kreeg de beol toch los .hij dacht dat ik al een virus binnen gehaald had .Volgens hem had ik de sp 3 binnen gehaald

en niet de 2 sp .heb nochtans de link gevolgd .Nu is hij de sp2 aan het downlaeden .Hij is wat snugger of ik De rest zal voor morgen zijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.