Ga naar inhoud

Verzonden berichten komen niet in map Verzonden items

Aanbevolen berichten

Hallo

sinds deze middag zit ik met een vervelend probleem in mijn Outlook Express 6 (Windows XP).

Wanneer ik berichten verzend komt er geen kopie van die berichten meer in de map Verzonden items. Eerder deze morgen lukte het wel, sedert deze middag niet meer.

Ik heb bij Extra / Opties / tab Verzenden gekeken, maar de eerste optie (Kopie van verzonden berichten opslaan in de map Verzonden items) staat wel degelijk aangevinkt. Wat me niet verwonderde want tussen mijn mail van 10u23 die wel opgeslagen is en die van 13u15 die niet meer opgeslagen werd, heb ik helemaal niets veranderd, aan geen enkele instelling. Ik heb vanuit mijn verschillende accounts testmails verstuurd, die wel aankwamen maar weerom niét werden opgeslagen bij Verzonden items.

Ik kan natuurlijk wel een omweg gebruiken en mezelf altijd in BCC zetten, maar dat ga ik zeker regelmatig vergeten. Daarbij, zo'n omweg mag niet nodig zijn.

Heb OE al enkele keren opnieuw opgestart, ook PC al opnieuw opgestart: geen resultaat.

Iemand een idee hoe dit kan opgelost worden?

Alvast heel erg bedankt!!!

aangepast door Winniemie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, mijn probleem is opgelost, of verklaard in elk geval.

Ik had inderdaad in OE geen enkele instelling veranderd, maar blijkbaar had ik in de windowskalender een datum in maart opgezocht en op OK geklikt ipv op Annuleren. De datum/klok van mijn pc stond dus op 1 maart. Alle verzonden mails droegen dan ook die datum en verschenen uiteraard niet bovenaan de lijst van Verzonden berichten. Niet aan gedacht om elders in die lijst te gaan zoeken.:cool:

Maar ondertussen heb ik wel jullie forum ontdekt en wie weet, als er zich eens een echt probleem voordoet... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.