Ga naar inhoud

Lijntjes in beeld


safi

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Gisteren heb ik mijn computer aangezet en na 5 min heb ik in youtube een video gekeken. Toen ik op de video klikte daarna krijg ik deze beeld: Google Afbeeldingen resultaat voor http://members.home.nl/joerds/betamax.jpg

Bij deze foto zie je dat de achterkant zwart is maar bij mij zie je wel de windows scherm maar voor staat de haperende lijntjes. Als ik mijn computer opstart dan werkt hij tot aan de windows logo met de lijntjes maar daarna zie ik helemaal geen beeld meer. Ik kan ook niks klikken. Alles zit vast. Ik heb geen probleem met mijn monitor. Mijn monitor werkt prima. Dit is de probleem van de pc. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen of is er iets kapot gegaan binnen de pc.

Mijn computer heeft ook automatisch gezocht voor de probleem en hij heeft de probleem gevonden maar hij kan de probleem niet oplossen.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

je pc heeft een probleem gevonden zeg je...welk probleem geeft ie aan ?...

Plaats eventueel een screen, ook van je apparaatbeheer, geen vraagtekens of uitroeptekens daar?...

Heb je je monitor (tijdelijk) vervangen door een andere monitor omdat je stelt dat die ok is ?...

Met welke browser werk je ?...

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

je pc heeft een probleem gevonden zeg je...welk probleem geeft ie aan ?...

Plaats eventueel een screen, ook van je apparaatbeheer, geen vraagtekens of uitroeptekens daar?...

Heb je je monitor (tijdelijk) vervangen door een andere monitor omdat je stelt dat die ok is ?...

Met welke browser werk je ?...

Grtjs.

Dit geeft hij aan als probleem:

Problem event name: Startuprepairoffline

Problem signature 01: 6.1.7600.16385

problem signature 02: 6.1.7600.16385

problem signature 03: unknown

problem signature 04: 21200745

problem signature 05: autofailover

problem signature 06: 2

problem signature 07: baddriver

os version: 6.1.7600.2.0.0.256.1

lacale id: 1022

Root cause found: A recent driver installation or upgrade may be preventing the system from starting.

---------- Post toegevoegd om 07:46 ---------- Vorige post was om 07:39 ----------

Hallo,

je pc heeft een probleem gevonden zeg je...welk probleem geeft ie aan ?...

Plaats eventueel een screen, ook van je apparaatbeheer, geen vraagtekens of uitroeptekens daar?...

Heb je je monitor (tijdelijk) vervangen door een andere monitor omdat je stelt dat die ok is ?...

Met welke browser werk je ?...

Grtjs.

Ik heb mijn laptop aangesloten bij de monitor. Monitor is goed. Ik heb windows 7. En ik heb nog iets gevonden bij de nvidia geforce 8300 GS. Bij de nvidia staat een uitroepteken en bij apparaatstatus bij nvidia staat: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd (code 43) en bij broninstelling: Dit apparaat gebruikt geen bronnen omdat het niet correct werkt.

aangepast door safi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer om die driver van Nvidia hier opnieuw te downloaden en te installeren.

Ik heb eerst mij oude nvidia verwijdert en daarna heb ik opnieuw installeert maar ik krijg nog steeds de zelfde probleem. De lijntjes blijven nog. Bij nvidia eigenschappen staat: apparaatstatus: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd (code 43) en bij broninstelling: Dit apparaat gebruikt geen bronnen omdat het niet correct werkt.

Wat moet ik nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht

http://speccy.piriform.com/results/ck7oyAiPclGYOOHV9SrlHH9

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer uit wat Asus vraagt, maar heb je voor het downloaden van de nvidia driver het juiste besturingssysteem gekozen?

Kijk ook eens in apparaatbeheer of er gele vraagtekens bij je hardware staat.

Apparaatbeheer bereik je snel door het volgende te doen:

Ga via start naar uitvoeren.

Typ daar in het lege vak: devmgmt.msc (je kan het hier kopiëren en in het vak plakken).

Geef het merk en model en nummer op van je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer uit wat Asus vraagt, maar heb je voor het downloaden van de nvidia driver het juiste besturingssysteem gekozen?

Kijk ook eens in apparaatbeheer of er gele vraagtekens bij je hardware staat.

Apparaatbeheer bereik je snel door het volgende te doen:

Ga via start naar uitvoeren.

Typ daar in het lege vak: devmgmt.msc (je kan het hier kopiëren en in het vak plakken).

Geef het merk en model en nummer op van je pc.

Ik heb wel de goede besturingssysteem gekozen (windows 7). En hier is het van speccy: http://speccy.piriform.com/results/ck7oyAiPclGYOOHV9SrlHH9

Merk: Acer Aspire M1610

aangepast door safi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ook eens in apparaatbeheer of er gele vraagtekens bij je hardware staat.

Apparaatbeheer bereik je snel door het volgende te doen:

Ga via start naar uitvoeren.

Typ daar in het lege vak: devmgmt.msc (je kan het hier kopiëren en in het vak plakken).

En wat levert dat op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.