Ga naar inhoud

Lijntjes in beeld


safi

Aanbevolen berichten

En wat levert dat op?

Er staat een uitroepteken bij de nvidia. Bij nvidia eigenschappen staat: apparaatstatus: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd (code 43) en bij broninstelling: Dit apparaat gebruikt geen bronnen omdat het niet correct werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je volgens mij een herinstallatie gedaan, want er zijn geen drivers voor vista en windows 7 beschikbaar voor jouw type acer.

Er stond dus windows xp op die laptop, Klopt dat?

Heb je drivers Geïnstalleerd voor je hardware?

Zo ja voor welke windows versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je volgens mij een herinstallatie gedaan, want er zijn geen drivers voor vista en windows 7 beschikbaar voor jouw type acer.

Er stond dus windows xp op die laptop, Klopt dat?

Heb je drivers Geïnstalleerd voor je hardware?

Zo ja voor welke windows versie?

Ik begrijp je vraag niet zo goed. Ik had eerst vista en dan heb ik windows 7 geninstatalleerd. Vandaag heb ik de oude nvidea en de stuurprogramma's verwijdert en dan heb ik weer installeert. Is dit de antwoord op je vraag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit je Speccy-logje blijkt dat je pc geproduceerd werd in 2007, volgens jouw info werd ie afgeleverd met Windows Vista als besturingssysteem...

Op 26 september 2010 werd er dan Windows 7 Ultimate geïnstalleerd.

Bestaat het probleem reeds vanaf toen?

De drivers voor Windows 7 32-bit zijn beschikbaar op de site van [/url]Nvidia .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit je Speccy-logje blijkt dat je pc geproduceerd werd in 2007, volgens jouw info werd ie afgeleverd met Windows Vista als besturingssysteem...

Op 26 september 2010 werd er dan Windows 7 Ultimate geïnstalleerd.

Bestaat het probleem reeds vanaf toen?

De drivers voor Windows 7 32-bit zijn beschikbaar op de site van [/url]Nvidia .

Ik heb het probleem vanaf gisteren. Ik heb ook dezelfde driver gedownload maar met all language. Is het een grote verschil tussen english en all language?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.