Ga naar inhoud

GTA iv gekocht en nu Fatal error ?

Bren1900

Aanbevolen berichten

Ik heb GTA iv gekocht en ik installeer hem op me computer en hij geeft foutcode : GTA Fatal error: resc10. Hij blijft hem gegeven. Ik heb een Geforce go 6100 in mijn laptop zitten en in de handleiding staat dat ik een 256 mb NVida 7900 of een 256 mb ATI X1900 nodig heb kan dit het probleem zijn ? Zo ja wat kan ik eraan doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

GTA IV vraagt zeer hoge systeemeisen. Hebt u de nodige patches/updates geinstalleerd?

Probeer een grafische kaart van minstens 512MB ram.

Dit vond ik op google:

Zorg ook dat de laatste updates van Windows geinstalleerd zijn! Dit betekent:

- SP3 voor Windows XP !!!!!!!!!!!!!!!!!

- minstens SP1 voor Vista !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- SP1 voor Windows 7

Misschien helpt deze info

Turn off the video capture feature, under the "Game" menu.

Fixed it for me.

We gaan ook eens zien of je pc/laptop wel zwaar genoeg is om het spel te kunnen spelen. Volg onderstaande procedure:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat het hier om een laptop klopt dit en zo ja kun je het exacte type eens vermelden?

Als dat zo is dan is de kans klein dat je een aparte grafische kaart gaat kunnen plaatsen helaas.

Je systeem is inderdaad te licht voor die game en dan meer bepaald je grafische onboard chip.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.