Ga naar inhoud

HP aangeboden gekregen.. Doen?

Aanbevolen berichten

Indien die MS Office 2010 een legale versie is, is dat zeker een meerwaarde.

Zoals Stegisoft al aanhaalde : als ie jou de mogelijkheid biedt om hem een week vrijblijvend te testen, is ie vrij zeker van zijn kwaliteit.

En, met een test heb je niets te verliezen...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Norton gooi ik er sowieso af, ik ga denk ik Avira AntiVir Personal op die laptop zetten, als ik hem koop.

Als het de versie norton internet security 2011 is, dan is die niet slecht hoor.

Die versie belast je systeem bijna niet, en kwa beveiliging mag ik ook niet klagen.

Ik gebruik hem zelf ook en ben er heel tevreden over.

Natuurlijk is norton een betalend pakket.

Ieder jaar dien je je abonnement te verlengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik heb van een oudcollega een laptop aangeboden gekregen, namelijk een HP G72-b10SD. De aanschafwaarde was voor hem €550. Hij heeft er Microsoft Office 2010 bij gekocht (t.w.v. €100), en ook Norton Antivirus. (t.w.v. €40). Hij heeft een andere laptop aangeschaft en deze HP een paar keer voor school gebruikt. Verder heeft hij het garantiebonnetje nog bewaard. Hij wil 'm kwijt voor €400. (Hij breidt het geheugen ook (gratis) uit van 3 naar 4 GB)

Morgen kan ik hem ophalen om hem een weekje uit te testen (jaja, wat een luxe...). Als het me goed bevalt, overweeg ik om hem te kopen.

Wat denken jullie? Moet ik hem maar gewoon kopen?

Als het een 32 bits windows is, heeft het weinig zin om het geheugen uit te breiden naar 4 GB want dan kan je toch maar ongeveer 3.2 GB gebruiken. Dit is eigen aan windows 32 bits.

Zelfs met 3 GB geheugen is dit een goed koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.