Ga naar inhoud

Verbindingsproblemen


Robo

Aanbevolen berichten

De laptop met Xp zal waarschijnlijk een draadloos netwerkkaart hebben van de G type.

Maar als je kort bij de router ben dan zou de signaal toch wel sterk moeten zijn.

Welke merk en type netbook hebt je?

Welke type playstation hebt je?

Nieuwe laptop hebben wel een draadloos netwerkkaart van de N type of 300 Mbps.

Maar je kan ook een usb-netwerkkaart op uw oude laptop gebruiken maar wel de huidige draadloos netwerkkaart uitschakelen.

Als playstation van de type 3 is dan heeft het ook een krachtige draadloos netwerkkaart.

Normaal gezien heeft netbook ook een N type netwerkkaart.

Maar het is wel zo dat netbook geen sterke processor heeft en dat heeft invloed.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Netbook heeft een snelheid van 65 Mbs dus zal ook geen megakrachtige netwerkkaart zijn.

Laptop met XP is al vijf jaar en zal dus inderdaad niet krachtig genoeg zijn. Snelheid van 52Mbs.

Playstation is een 3.

Modem met router staat nu achter mijn tv en vroeger stond de router boven de tv (modem wel achter tv). Nu moet het signaal door de tv en vroeger ni. Misschien dat dit het signaal afzwakt.

Nu kan ik dus wel op internet en tot hiertoe is de verbinding nog niet weggevallen. ALs dit dan zo blijft dan is het opgelost. Ik heb wel geen sneller internet als voordien dus doe er eigenlijk geen voordeel mee.

Ga dit jaar koop ik toch een nieuwe laptop en dan ineens ééntje me veeeel betere netwerkkaart. Dan zal het wat sneller gaan en ook beter signaal. Ik zou nog eens moeten testen of ik boven verbinding heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.