Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ricardo425,

als het via je webmail lukt dan overloop je nu best eens al je instellingen van je mailprogramma, zie ook bericht 10.

Wanneer er gevraagd wordt naar het wachtwoord voer je dit in, rekening houdende met hoofdletters, kleine letters, verschil tussen O en 0, enz...

Je kan dan ook een vinkje zetten bij 'wachtwoord laten onthouden door wachtwoordbeheerder'.

Je gebruikt uiteraard hier hetzelfde wachtwoord als datgene waarmee je ingelogd hebt op je (werkende) webmail.

Grtjs.

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)
Staat in de account van uw Thunderbird het volgende:

pop3 = in.base.be

SMTP = out.base.be

Bij serverinstellingen staat de servernaam : pop3.base.be (niet in.base.be), en uitgaande sever (SMTP) staat: smtp.base.be(standaard), smtp in kleine letters.

@ Asus: zal uw antwoord geven wanneer ik weet wat stegisoft hiervan antwoord.

aangepast door ricardo425
Geplaatst:
Hoi ricardo425,

de info die Stegisoft geeft is correct hoor, kijk hier maar voor de instellingen.

Grtjs.

@Asus: Ik geloof goed dat stegisoft gelijk heeft hoor, alleen dat ik graag 1 onderwerp per keer wil afhandelen.

In mijn voorgaand bericht heb ik vermeld hoe het bij mij ingesteld staat. En vraag me af of ik iets moet veranderen en hoe.

Bedankt voor de vlugge reacties

Geplaatst:

Ik kan nu wel mails ontvangen en verzenden, maar vraagt bij het openen nog steeds een wachtwoord. Ik klik dan op annuleren en kan dan gewoon alles lezen en desnoods een mail verzenden.

Geplaatst:

Volgens informatie die ik heb moet je SSL ook aanvinken.

Klik op extra / accountinstelling

Klik op serverinstelling links bovenaan.

Selecteer daar SSL

Eveneens bij uitgaande server (smtp) en op bewerken klikken en daar ook SSL aanvinken.

Geplaatst:

Heb alles ingesteld zoals me aangeraden is en ik kan weer geen mails ontvangen of verzenden. Gisteren heb ik dat wel gekund. Heb ook nogmaals een mail naar mezelf gestuurd en ontvang deze niet

Geplaatst:

Dan zet je de SSL weer uit.

Bij Base zelf staat nergens vermeldt hoe je emailprogramma moet instellen.

Je kan best telefonisch bellen naar de technische dienst.

De technische dienst van BASE helpt je met al je technische vragen over home internet.

Bel 02/60 80 600 (kies home internet / technische vragen),

van maandag tot zaterdag van 8 tot 22 uur

en op zondag van 10 tot 18.30 uur.

Onze medewerkers zullen al je technische vragen beantwoorden

(configuratie van je internetaansluiting, je mailbox, enz.).

Geplaatst:

Zal ik morgen doen. Geef hier dan de oplossing met uitleg hoe ik alles terug in orde zal gezet hebben. Kan misschien ook interessant zijn om anderen ermee te helpen. Alvast bedankt voor het opbrengen van geduld en de goede raad.

Groeten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.