Ga naar inhoud

thunderbird wachtwoord


Aanbevolen berichten

Hallo ricardo425,

als het via je webmail lukt dan overloop je nu best eens al je instellingen van je mailprogramma, zie ook bericht 10.

Wanneer er gevraagd wordt naar het wachtwoord voer je dit in, rekening houdende met hoofdletters, kleine letters, verschil tussen O en 0, enz...

Je kan dan ook een vinkje zetten bij 'wachtwoord laten onthouden door wachtwoordbeheerder'.

Je gebruikt uiteraard hier hetzelfde wachtwoord als datgene waarmee je ingelogd hebt op je (werkende) webmail.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Staat in de account van uw Thunderbird het volgende:

pop3 = in.base.be

SMTP = out.base.be

Bij serverinstellingen staat de servernaam : pop3.base.be (niet in.base.be), en uitgaande sever (SMTP) staat: smtp.base.be(standaard), smtp in kleine letters.

@ Asus: zal uw antwoord geven wanneer ik weet wat stegisoft hiervan antwoord.

aangepast door ricardo425
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ricardo425,

de info die Stegisoft geeft is correct hoor, kijk hier maar voor de instellingen.

Grtjs.

@Asus: Ik geloof goed dat stegisoft gelijk heeft hoor, alleen dat ik graag 1 onderwerp per keer wil afhandelen.

In mijn voorgaand bericht heb ik vermeld hoe het bij mij ingesteld staat. En vraag me af of ik iets moet veranderen en hoe.

Bedankt voor de vlugge reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zet je de SSL weer uit.

Bij Base zelf staat nergens vermeldt hoe je emailprogramma moet instellen.

Je kan best telefonisch bellen naar de technische dienst.

De technische dienst van BASE helpt je met al je technische vragen over home internet.

Bel 02/60 80 600 (kies home internet / technische vragen),

van maandag tot zaterdag van 8 tot 22 uur

en op zondag van 10 tot 18.30 uur.

Onze medewerkers zullen al je technische vragen beantwoorden

(configuratie van je internetaansluiting, je mailbox, enz.).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.