Ga naar inhoud

internet explorer loopt vast na peer keer een nieuw tablad te openen.

Aanbevolen berichten

Hallo,

Hier ben ik al rap terug.

Ik heb namelijk een ander probleem nu.

ik kon namelijk de pagina vergroten of verkleinen als ik met mijn vingers bewoog op het muispad rechthoekje.

Nu is deze functie precies niet meer actief.

Is dit door de nieuwe internet explorer?

Dit was een functie op men medion akoya laptop....

Groeten Kristof

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Assus,

Nee dit lukt dus ook niet hé.

En ik werk zonder muis eigenlijk hé het is zo een vierkantje op men laptop waar je dezelfde functies mee hebt als de muis, onderaan het klavier.

Maar ik kon pagina's openvouwen en dichtvouwen, verschuiven enz, ...

Ongeveer gelijk op het vtm nieuws laat, als ze laten weten wat de kranten voor s'anderendaags allemaal schrijven...

Ale je weet mss wel wat ik nu alllemaal bedoel...

Groeten Kristof

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah mensen hier ben ik dus terug met de mededeling dat internet explorer nog altyd vastloopt bij het openen van een tablad vanuit een eerder venster.

Ik ga dus gewoon systeemherstel doen naar een datum waar ik dan ook kan zien dat ik combofix nog niet had geinstalleerd zodat dus ook google chrome erbij is geinstalleerd...

Zal wel zien wat dat dan geeft....

Groeten Kristof

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst eens het volgende.

Ga naar Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /)

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Normaal gaan dan alle instellingen van je muis (touchpad) en internet explorer weer goed staan

Als je foutmeldingen krijgt bij het uitvoeren, laat dit dan weten en geef de tekst van de foutmelding op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.