Ga naar inhoud

vraagje

lenne

Aanbevolen berichten

Heb het gevoel dat er hier een en ander niet juist is met men lap.

We hebben hier een draadloos netwerk,en de router waar we op zitten is eens mee genomen geweest voor bepaalde instelllingen te doen omdat de router toen niet wilde werken .Nu wat ik raar vindt is, dat als ik naar het netwerk kijk dat de pc van men stiefzoon

eerst staat dan ik en dan internet.Voor de router is weg geweest was dit heel anders.

Ik links in de midden internet en rechts de stiefzoon.Ik denk dat de papa van men stiefzoon via zijn pc in de mijne zit te prutsen.Want hij doet alle herstellingen aan de zoon zijn pc:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een printscreen maken zoals hier (klik op het woord hier om naar de uitleg te gaan)uitgelegd.

Dus gewoon de alt indrukken en ingedrukt houden,tegelijkertijd druk je op de printscreen-toets op je toetsenbord.

Die toets bevindt zich meestal rechts bovenaan op je toetsenbord.

Open dan het programma paint.

Paint vindt je via start dan programma's.

Ga naar bureau-accessoires.

Daar zie je paint.

klik erop, paint opent.

In paint klik je links bovenaan op de knop plakken.

Kies opslaan, kies een naam sla in een map op zodat je weet waar je afbeelding staat.

Plaats vervolgens de afbeelding in een nieuw bericht.

Hier vindt je een handleiding hoe je de afbeelding kan plaatsen in een volgend bericht.

[ATTACH]10116[/ATTACH]

Gewoon doen dus :top:

Een bijlage plaatsen in een bericht.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.