Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik al enige tijd een Sandisk Cruzer 4 Gb die beveiligd is met een paswoord. Echter nu kan ik er niet meer in, ik ben zeker dat ik mijn paswoord juist invul. Het enigste wat ik nog kan doen is alles formateren en opnieuw beginnen. Is er een manier om in mijn stick te hacken zodat ik alles kan recupereren. Er staat werk op van 3 jaar en ik heb geen goesting om opnieuw te beginnen. Bedankt voor de tips.

Geplaatst:

Hallo kurt5,

ik vrees dat jouw vraag in strijd gaat zijn met de forumregels...

Heb je bij het ingeven van je wachtwoord rekening gehouden met hoofdletters/kleine letters, O en 0, enz.. ?...

Grtjs.

Geplaatst:

Sorry, had er niet aan gedacht. maar ondertussen zit ik wel met de gebakken peren en kan ik niets meer gebruiken. Ik ben er blijkbaar aan voor de moeite, toch bedankt voor de moeite.

Geplaatst:

Helaas heeft Asus gelijk dat we u niet kunnen helpen vanwege de forumregels.

Daarbij had je ook beter dubbel kopie gewerkt zodat je nooit gegevens kwijt ben als de ene kopie kwijt bent.

Deze topic moeten we helaas tot onze spijt sluiten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.