Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Oke, de virussen zijn verwijderd. Maar de mappen doen nog hetzelfde. Ik ben naar de verkenner geweest, maar de actie ''openen'' staat er niet bij. Hoe zou ik een nieuwe aan kunnen maken? Standaard doet ie niet en bewerken kan ook niet. Installeren doe ik voorlopig even niet, want mijn vader is al boos geworden nadat ik dingen heb geïnstalleerd en daardoor waarschijnlijk de virussen heb gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat geloof ik wel, alleen door nog meer problemen op mijn computer (die ik nu niet ga beschrijven) lukt het installeren niet meer. Ik ben niet echt ervaren met computers. Mijn vader wel, die heeft, zoals hij zei, de virussen verwijderd. Maar mijn problemen (waarvan 1 de mappen) zijn nog niet opgelost. Dus om niet af te wijken van mijn vraag, weet iemand hoe ik die mappen dan wel kan herstellen? Mijn vader weet het namelijk ook niet...

Groeten,

Lara X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aanpassing in het register zou het probleem kunnen oplossen.

Eerst moet er een backup van het register gemaakt.

Zodat indien nodig alle instellingen terug gezet kunnen worden.

Volg de handleiding in bijlage.

[ATTACH]10141[/ATTACH]

Als de backup gemaakt is dien je de map HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\find te verwijderen.

Klik eerst op HKEY_CLASSES_ROOT dan zoek je de submap Directory.

In die map zoek je de map shell.

Open die map en je ziet de map find.

post-23245-1417704372,4901_thumb.png

Klik er met de rechtermuisknop op en kies verwijder.

In het contextmenu zou nu je vertrouwde "openen" weer bovenaan moeten staan.

backup register.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.