Ga naar inhoud

Hulp gevraagt.

Aanbevolen berichten

1. Waarvoor heb ik een PC nodig
  2. Game en Films erop kijken
  3. Wat is mijn budget ?
  4. 1000/1200 euro
  5. Een merkcomputer of een samenstelling ?
  6. Samenstelling
  7. Ga ik overklokken ?
  8. Jamaar ik zelf doe da niet :D
  9. Ga ik later upgraden ?
  10. Ja
  11. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ?
  12. Kan altijd handig zijn om je PC up to date tehouden
  13. Ga ik zelf assembleren ?
  14. Ja
  15. Heb ik een besturingssysteem nodig
  16. Nee heb zelf nog Win7 liggen
  17. Ga ik zelf installeren ?
  18. Ja
  19. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ?
  20. Een mooie Case is altijd mooi ik hebhier nog een cooler master Elite 430 ofzo staan
  21. maar wil een wat grotere kast graag met doorzichtige zijkant en een SSD schijf
  22. Heb ik nog randapparatuur nodig ?
  23. Nop heb zelf nog een 22inch beeldscherm simpele muis en Logitech G19 keybord
  24. Heb ik specifieke wensen ?
  25. Eentje die lang meej gaat waar ik goed lagg free op kan game en mooie films kijke

Ik heb nog een aantal oude onderdelen over van me oude Pc.

Ik denk dat ik miss een aantal kan gebruike voor me nieuwe maar ik wacht ff

af wat voor tip ik krijg voor een nieuwe PC.

aangepast door Mark013
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een aantal samenstellingen waar bij de videokaart het verschil maakt:

palit470 1096 euro

colorfull4801156 euro

Gigabyte570OC 1219 euro

---------- Post toegevoegd om 00:07 ---------- Vorige post was om 23:58 ----------

de 570 is beter dan de 470 maar de 480 is weer beter dan de 570 volgens passmark, maar hier zijn gewoon de gemiddelde kaarten gebruikt en hier zijn dan geen overgeklokte kaarten in mee genomen.

de gigabyte 570(die ik in de laatste samenstelling had gezet) is een overgeklokte kaart, deze heeft ook 3 ventilatoren er op zitten wat je niet ziet bij de meeste videokaarten.

ik heb er trouwens een grote voeding in gezet zodat je zeker genoeg ruimte hebt voor het overklokken en zodat er genoeg ruimte is om meer videokaarten (of zwaardere videokaarten) in te zetten.

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

is het mischien ook geen optie om een wat betere moederbord erin tezete en misschien 2 nvidia gtx 460 van palit erin tezete want ik heb er namelijk 1 zelf nog thuis en ik zie dat je 2x ram erin heb staan 1 van crosair en 1setje van kingston klopt da of is da een foutje

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja die van kingston was ik vergeten dat is een foutje van mijn kant sorry.(had een andere samenstelling nog openstaan toen ik begon en daar heb ik een deel van weg gedaan maar de kingston toen vergeten)

dit moederbord is goed genoeg daar voor, ik kan me niet echt een beter moederbord bedenken zo gauw. misschien dat iemand anders nog een beter moederbord weet, maar ik in ieder geval niet(nou ken ik natuurlijk niet alle moederborden).

je zou inderdaad een GTX 460 palit er bij nemen en er zelf nog 1 bij zetten, maar dan moet je even goed kijken welke GTX 460 palit jij hebt want deze moet de zelfde zijn als die je er bij neemt.

sli werkt ook niet in alle games, aangezien er nog genoeg games zijn die de 2e videokaart benut, dus persoonlijk zeg ik neem een nieuwe videokaart er bij en laat die GTX 460 in de andere pc zitten (als die er in zit momenteel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke. Da winst is niet dat SLI niet bij elke game werkt. Ik dacht dat het bij alles gewoon werkte.

En die GTX 460 van Palit gaat mooi de kast in :D mijn 7jarige broertje heeft me pc uit elkaar geschroeft en alles

losgetrokken enzo en heel me mobo en Cpu kapot gemaakt :D

Maar die 75euro ofzo van die extra Ram daar kan tog een SSD schijf bij 1tje van 90gb ? idk wat normaal is.

Ik dacht 1 van 120 dat die 200euro koste ofzo ongeveer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.