Ga naar inhoud

USB poort probleem

Lemans

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik krijg mijn USB poorten niet meer aan de praat.

Na het verwijderen van de drivers herkent XP de poorten en instaleert nieuwe drivers.

XP meld zelfs dat de nieuwe hardware klaar is voor gebruik.

De software lijkt dus te werken en toch werkt geen enkel via USB aangesloten toestel, zelfs de muis werkt niet. Ik heb mijn BIOS al vervangen door een laatste versie....

niets helpt.

Iemand nog een ideetje?

Btw; het is een Acer Travelmate 240.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat het niets te maken heeft met software.

Ik heb een nieuwe BIOS geladen en vervolgens Windows Home Edition vervangen door een Windows XP pro.

Is het niet zo dat alles wat dan software-matig verkeerd zit opgelost zou moeten zijn?

Ander vraagje.... welke andere poorten kunnen eventueel een muis aansturen?

Zo'n touch-path met een steeds naar het center springende cursor is niet echt handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chipset drivers opnieuw geinstalleert, USB drivers in 'system' weggegooid en de PC opnieuw opgestart.

XP vindt de USB hardware en installeert vervolgens de drivers. Melding: nieuwe hardware is klaar voor gebruik.

Jammer genoeg werkt nog steeds geen enkele poort.

De Synaptics driver heb ik ook geinstalleert en mijn touchpad heeft nog nooit zo feilloos gewerkt!!

Bij gebrek aan verwisselbaar opslagmedium stuur ik mijn files naar een andere PC via mail...

Ik sta open voor elke vorm van verbetering.

Bedankt alvast voor de antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.