Ga naar inhoud

Een bestelling terug sturen nadat een winkel het voor een tweede keer stuurde.

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb iets besteld bij play.com.

Na 21 dagen heb ik niets ontvangen. Pas na 21 dagen kan je dat laten weten en ik kreeg zojuist een mail dat ik moet ONDERTEKENEN vooralleer ze dan beslissen of ze het gaan terug sturen.

Als ze het terug sturen en ondertussen komt die eerste bestelling toch nog binnen moet ik dat laten weten.

Maaaar, moet ik dan die verzendkosten betalen om dat terug te zenden naar Jersey??

Thanks..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans dat je de eerste bestelling alsnog ontvangt is klein, maar je weet nooit.

De bestelling wordt waarschijnlijk afgeleverd door een koerierdienst en die vragen meestal om te tekenen voor ontvangst. Je kan dan ook niet meer zeggen dat je het niet hebt ontvangen. Heb je niets moeten tekenen bij levering van het pakket dan kan je er natuurlijk over zwijgen.

Het betalen van de kosten voor het terugsturen van een pakket hangt af van winkel tot winkel. Staat hier niets over vermeld in een mail?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans dat je de eerste bestelling alsnog ontvangt is klein, maar je weet nooit.

De bestelling wordt waarschijnlijk afgeleverd door een koerierdienst en die vragen meestal om te tekenen voor ontvangst. Je kan dan ook niet meer zeggen dat je het niet hebt ontvangen. Heb je niets moeten tekenen bij levering van het pakket dan kan je er natuurlijk over zwijgen.

Het betalen van de kosten voor het terugsturen van een pakket hangt af van winkel tot winkel. Staat hier niets over vermeld in een mail?

Ja, dit hier en meer staat er niet.

confirm that the above item has not been received at the delivery address listed. I will contact Play.com immediately should the original item arrive and understand that failure to do so will result in a charge for the replacement

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wordt dus duidelijk vermeld dat als je de eerste bestelling toch nog zou ontvangen je dit moet melden. Doe je het niet dan moet je ook voor de tweede levering betalen.

Of je moet betalen hangt af van de reden voor het terugsturen: Play.com (UK): DVDs, Music CDs, MP3s, Video Games, Books, Electronics & Gadgets - Free Delivery

Ik weet het. Maar als je niets zegt kunnen ze toch niet weten dat je het hebt ontvangen, denk ik.

Zonder dat je moest aftekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.