Ga naar inhoud

geen internetverbinding meer

CorrieL

Aanbevolen berichten

Mijn dochter heeft plotseling geen internetverbinding meer. De computer waar ik zelf op werk heeft nog wel verbinding en we zijn beiden aangesloten op dezelfde modem. Dus het probleem zal niet bij het modem liggen. Als we proberen in te loggen via MSN krijg ik de foutcode 80072ee7. Op internet lees ik veel van dit soort problemen na updaten van MSN. Ik heb haar gevraagd of zij ook MSN had ge-updated en dat heeft ze inderdaad gedaan. Maar hoe lossen we nu dit probleem op. Via het logboek van XP krijg ik meldingen als Kan geen http verbinding maken, kan geen https verbinding maken, kan geen ftp verbinding maken.

HTTP fout 12007.

Ik hoop dat ik zo genoeg info gegeven heb en dat u / iemand een oplossing heeft.

CorrieL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Update: fout 80072ee7

Wanneer fout 80072ee7 van Windows Update wordt weergegeven terwijl er op updates wordt gecontroleerd, moet u mogelijk statische IP-adressen voor de Windows Update-service wijzigen of verwijderen. Adressen worden opgeslagen in een bestand van het besturingssysteem dat het Hosts-bestand wordt genoemd.

Het IP-adres voor de Windows Update-service kan elke keer veranderen als u op updates controleert, maar sommige invoegtoepassingen voor Windows voegen statische adresvermeldingen toe aan het Hosts-bestand. Met een statisch IP-adres voor Windows Update kan uw computer geen updates ophalen.

Statische IP-adressen voor de website van Windows Update verwijderen

• U kunt Computer als volgt openen: klik op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33.png en klik vervolgens op Computer.
  • Dubbelklik op de lokale vaste schijf waarop Windows is geïnstalleerd (meestal station C).
  • Dubbelklik op de map Windows en dubbelklik vervolgens op System32.
  • Dubbelklik op de map drivers en dubbelklik vervolgens op de map etc.
  • Klik in de map etc met de rechtermuisknop op hosts, klik op Openen en klik op Kladblok als u wordt gevraagd een programma te kiezen om het bestand te openen.
  • Controleer of in het Hosts-bestand naast elke vermelding voor een IP-adres en hostnaam voor Windows Update het teken # wordt weergegeven. Als dat niet zo is, voegt u het teken # toe of verwijdert u de hele vermelding.
  • Klik op het menu Bestand, klik op Opslaan en probeer opnieuw te controleren of er updates zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.